Kjøpsbetingelser
Kjøpsbetingelser
Beautypwr.no er et svensk varemerke som eies og drives av FMS Group AB.
Adresse: Kvinnebyvägen 139, 589 33 Linköping, Sverige (OBS! ingen returadresse)
MVA-registreringsnummer: SE559078605801
Når du har fullført bestillingen, sendes en ordrebekreftelse til din e-postadresse. I bekreftelsen finner du alle opplysninger om produkter, pris, fakturerings- og leveringsadresse.
Hvis noe er feil i ordrebekreftelsen, skal du umiddelbart kontakte oss via chat eller e-post til support@beautypwr.com.
- Bestillingen din sendes fra Sverige, inkludert norsk mva. Ingen tollavgift tilkommer.
- Våre normale leveringstider er 3-5 dager. Bestillinger lagt inn i helgene sendes tidligst på mandagen etter.
- Om forsinkelser i leveransen skulle oppstå (uten at vi har informert deg om lengre leveringstid), bør du kontakte vår kundeservice via chat, e-post eller kontaktskjemaet.
For uavhentede pakker belaster vi et gebyr på 250 kr for å dekke våre transport- og administrasjonskostnader.
Alle priser i butikken er angitt i NOK och är inkludert 25% mva.
Vi reserverer oss for prisendringer forårsaket av leverandørprisendringer, trykkfeil i prislisten samt feilaktige priser på grunn av feilinformasjon, og vi forbeholder oss retten til å justere prisen.
Vi tilbyr 60 dagers åpent kjøp. Angrefristen begynner å løpe dagen etter at du har mottatt varen. For å kunne returnere en produkt må den være i vesentlig uendret stand, det vil si ubrukte og ikke ødelagt eller skadet, og i en slik tilstand at den kan selges til en ny kunde uten prisavslag.
Det er tillatt å åpne esken og undersøke varen hvis produktet ikke er forseglet. Ved brutt forsegling kan du fortsatt returnere produktet hvis du kan bevise at det ikke har blitt brukt. Hvis du ikke har brukt produktet, må du sende oss bilder av produktets tilstand i forbindelse med forespørselen om angrerett.
Av hygieniske årsaker kan vi ikke akseptere retur hvis produktet er brukt. Hvis vi oppdager at produktet er brukt ved retur, vil returen ikke bli godkjent. Ved avvist retur sendes ikke produktet tilbake.
Ved underkjent retur skjer ingen tilbakebetaling. Du er ansvarlig for produktenes tilstand ved retur, så produktene bør derfor sendes godt pakket. Alle tilbehør og annet innhold som beskyttelsesplast og produktmanual som du mottok sammen med varen skal inkluderes i returpakken.
Hvis bestillingen din inneholder en gave, er det viktig å ikke bruke denne før du har bestemt deg for å ikke benytte deg av angreretten, da gaven må returneres ubrukt i samme pakke ved angrerett.
Vi sender en retursedel som du bruker for å sende produktene tilbake til oss. For denne returen debiterer vi 100 kr. For å utøve din angrerett, er det tilstrekkelig at du sender inn ditt meddelande om at du tenker å utøve angreretten via kontaktformularet her, før angrefristen har gått ut.
Vi er helt sikre på effekten og resultatene av våre produkter. Men vi synes likevel at noen produkter trenger en form for resultatgaranti.
Vår resultatgaranti gjelder for øyeblikket på følgende produkter:
Beautypwr Lysterapimaske
Beautypwr Hårvekstsett (90-dagers garanti, minst 3 flasker hårserum)
Beautypwr Hårvekstserum (120-dagers garanti, minst 4 flasker hårserum)
Om du av noen grunn ikke får merkbare resultater innen 90 dager og derfor ikke er fornøyd med disse produktene, følg bare vårt protokoll for resultatgarantien nedenfor for full tilbakebetaling. Ikke nøl med å kontakte vår kundeservice hvis du har noen spørsmål i løpet av prøveperioden.
For å benytte deg av vår pengene-tilbake-garanti:
Använd produkten enligt instruktioner i minst 90 dager fra leveringsdatoen.
Ta ett eller flere bilder av ansiktet/håret ditt før du bruker produktet. Ta bildene med en “timestamp”-app som legger til dato på bildet. Vi godtar ingen bilder som er photoshoppet eller redigert.
Send oss før- og etterbilder med gyldige datostempler, en kort beskrivelse av din søknad og ordrenummer.
Om din søknad blir godkjent, får du en bekreftelses-e-post med returadressen, og vi vil tilbakebetale hele ordrebeløpet så snart returen har nådd oss.
Du er ansvarlig for returkostnaden. Pakken bør sendes som bedriftspakke med direktelevering og ikke til et utleveringssted, da vi ikke kan hente pakker som leveres til et ombud.
Om din søknad ikke oppfyller våre kriterier, vil du ikke bli godkjent for refusjon.
Vi inspiserer alle produkter før de sendes til deg. Skulle produktet likevel være skadet eller feilsendt ved ankomst, forplikter vi oss i henhold til gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning til å kostnadsfritt rette feilen.
Du må alltid kontakte oss for godkjenning før du returnerer en defekt vare.
Klagen skal sendes umiddelbart etter at feilen er oppdaget.
Hvordan går du frem ved reklamasjon?
Eventuelle feil og defekter skal alltid reklameres til support@beautypwr.com, hvor du angir ditt navn, din adresse, e-postadresse, ordrenummer og en beskrivelse av feilen.
Hvis vi ikke klarer å utbedre feilen eller levere et lignende produkt, refunderer vi deg for det defekte produktet i samsvar med gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning. Vi dekker returfrakt ved godkjente reklamasjoner.
Vi forbeholder oss retten til å avslå en reklamasjon hvis det viser seg at varen ikke er feilaktig i henhold til gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning. Ved reklamasjoner følger vi retningslinjene fra Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se
Vi reserverer oss for eventuelle trykkfeil på denne nettsiden samt utsolgte produkter. Vi garanterer ikke at bildene gjengir produktenes eksakte utseende, da en viss fargeforskjell kan forekomme avhengig av skjerm, bildekvalitet og oppløsning. Vi forsøker alltid å eksponere produktene så korrekt som mulig.
Ifølge lov om elektronisk informasjon skal besøkende på en nettside få informasjon om at cookies brukes, av hensyn til personvernet. Informasjonen i cookien kan brukes til å følge en brukers surfing. En cookie er en liten tekstfil som nettsiden du besøker, ber om å lagre på datamaskinen din for å gi tilgang til ulike funksjoner. Du kan stille inn nettleseren din til automatisk å nekte cookies. Mer informasjon finner du på Post- og teletilsynets nettside.
Vi forbeholder oss retten til når som helst å gjøre endringer i vilkårene. Endringer i vilkårene vil bli publisert online på nettstedet. De endrede vilkårene anses som akseptert i forbindelse med bestilling eller besøk på nettstedet.
I tilfelle av at en tvist ikke kan løses i samforstand mellom selskapets kundeservice og kunden, kan du som kunde henvende deg til Forbrukerklageutvalget, se fku.no.
Vid eventuell tvist følger vi beslutning fra ARN eller tilsvarende tvisteløsningsorgan.
Tvist om tolkningen eller tillämpningen av disse generelle vilkårene skal tolkes i samsvar med svensk rett og lov.